בניית אתרים: 5 מערכות מומלצות לבניית אתר ב-2024

ב-2024 לא צריך להיות מתכנת בשביל לבנות אתר לבד. יש המון מערכות לבניית אתר בעצמך, אז איך מוצאים מערכת שמתאימה לך? לפניכם רשימה של פלטפורמות המאפשרות לכם לבנות אתר מקצועי ללא ידע בעיצוב או תכנות, ומתאימות לעסקים קטנים וגדולים כאחד.

בניית אתרים
11 יוני, 2024
Cover Image for בניית אתרים: 5 מערכות מומלצות לבניית אתר ב-2024

אז הגעתם למסקנה שאתם צריכים אתר. מאיפה מתחילים? האם זה אפשרי לבנות אתר לבד? אז מתחילים כאן, ברשימה הזאת, וכן, בהחלט אפשרי לבנות אתר מקצועי בעצמכם, שייתן מענה על הצורך העסקי שלכם.

לפני שנתחיל במתן פרטים על המערכות השונות, ריכזנו לכם את כל הפרטים החשובים בטבלה של מערכות לבניית אתרים:

1. Pland - הנציגה הישראלית

חשבון חינם: יש

ממשק בעברית: יש

תמיכה בעברית: יש

קלות שימוש: 10/10

רמת עיצוב: 9/10

מחירים: חינם, ₪50 - ₪150 לחודש

סוגי אתרים: אתרי תדמית, דפי נחיתה, דפי מכירה

השחקנית החדשה בישראל - פלטפורמה חדשנית לעיצוב ובנייה של אתרים ודפי נחיתה עם ממשק פשוט ואינטואיטיבי. Pland מאפשרת בניית אתר בחינם ללא הגבלת זמן, וכמובן מאפשרת לשדרג תמיד לחשבון פרמיום. המומחיות של המערכת היא בבניית אתר בעברית, בקלות ובזמן קצר.

עם Pland אפשר לבנות אתר לבד, בלי להתפשר על עיצוב מודרני, וללא צורך במתכנת או מעצב. האתר ודפי הנחיתה שלכם יהיו יפים וממירים.

Pland מציעה ערכות צבעים לכל תחום וסגנון, איסוף לידים נוח, כפתורי ווצאפ להודעה מהירה וחיוג מהיר, עשרות עיצובים כגון באנר ראשי, המלצות של לקוחות, טופסי השארת פרטים, הטמעת סקריפטים ואינטגרציות, הנגשת האתר לבעלי מוגבלויות, תמיכה בכמה שפות ועוד.

2. Wix - וויקס

חשבון חינם: יש

ממשק בעברית: לא

תמיכה בעברית: יש

קלות שימוש: 8/10

רמת עיצוב: 7/10

מחירים: חינם, ₪60 - ₪130 לחודש

סוגי אתרים: הכל

וויקס הוותיקה מאפשרת הקמה של כל סוגי האתרים. לפני עשור, וויקס הייתה מושלמת לבעלי עסקים קטנים שרוצים להקים בעצמם אתר, וכיום היא מתמקדת בעיקר בחברות בניית אתרים על-ידי מתן פיצ'רים מתקדמים.

בוויקס אפשר לעשות הכל - לבנות אתרי תדמית ולמכור מוצרים, ואם אתם מעצבים מקצועיים אפשר להגיע לרמות עיצוב גבוהות. וויקס מאפשרת חיבור עם מאות מוצרים צד-שלישי שמרחיבים את אפשרויות האתר שלכם.

3. Wordpress - וורדפרס

חשבון חינם: אין

ממשק בעברית: יש

תמיכה בעברית: יש

קלות שימוש: 7/10

רמת עיצוב: 8/10

מחירים: חינם, ₪14 - ₪160 לחודש

סוגי אתרים: הכל

וורדפרס זאת מערכת בקוד פתוח, שזה אומר שאם אתם מתכנתים אתם יכולים להתקין אותה על השרת שלכם בחינם ולשלם בעצמכם על אחסון, אבל מי שאינו מתכנת יכול להשתמש בפלטפורמה העסקית.

וורדפרס מאפשרת לכם לבנות הכל - בלוג, אתר תדמית, חנות, דפי נחיתה ועוד. יש אינספור פלאגינים שמרחיבים את היכולות של המערכת, והמון תבניות עיצוב מוכנות מראש.

4. Shopify - שופיפיי

חשבון חינם: אין

ממשק בעברית: אין

תמיכה בעברית: אין

קלות שימוש: 7/10

רמת עיצוב: 8/10

מחירים: ₪100 - ₪1,000 לחודש

סוגי אתרים: אתרי מכירה

שופיפיי שברה את השוק בתחום בניית אתרי איקומרס - אתרי מכירה, חנויות דיגיטליות הכוללות מערך ניהול מוצרים ומלאי, ניהול לקוחות, ניהול משלוחים, ניהול תשלומי מסים בינלאומיים, סליקה, וכמובן בנייה ועיצוב של אתר המכירות שלכם.

התמיכה שלה בעברית לקויה, לכן היא מתאימה בעיקר לחנויות שמוכרות לקהל בינלאומי. בשופיפיי מוכרות חנויות קטנות של אדם אחד, ובמקביל מותגי ענק שמוכרים במיליונים. אם אתם מחפשים להקים חנות שמוכרת לקהל לא ישראלי, זה האופציה המומלצת.

5. Squarespace - סקוורספייס

חשבון חינם: אין

ממשק בעברית: אין

תמיכה בעברית: אין

קלות שימוש: 8/10

רמת עיצוב: 7/10

מחירים: ₪56 - ₪182 לחודש

סוגי אתרים: כל סוגי האתרים

סקוורספייס מאוד ותיקה ואמינה בתחום בניית אתרים, והיא אמנם לא מספקת חשבון בחינם אבל נותנת לכם 14 יום להשתמש באתר שלכם כדי להחליט אם תרצו להמשיך.

סקוורספייס אהודה בעיקר על-ידי אומנים ויוצרים, מכיוון שהיא מספקת ערכות עיצוב מעולות לתיקי עבודות ואתרי פורטפוליו.

ממשק נוח ונקי, מאפשרת רכישת דומיין ישירות מהפלטפורמה, ומספקת כלים שיווקים נוספים. שימו לב, אם אתם רוצים לבנות אתר ללקוחות ישראליים קוראי-עברית, אתם עלולים להיתקל בבעיות עיצוביות כי התבניות של סקוורספייס לא מותאמות לעברית.


עכשיו זה תורכם לחשוב איזו מערכת לבניית אתרים הכי מתאימה לכם. צריכים תמיכה בעברית? אתם חייבים ממשק פשוט לתפעול? חשוב לכם רמת עיצוב וגימור מקצועיים?מבחר המערכות לבניית אתר שפירטנו עליהן לעיל אמורות לספק לכם מענה לכל צורך שיעלה לכם כשתרצו לבנות אתר לבד.


Создавайте сами потрясающие сайты и лендинги легко и быстро, без необходимости дизайнера или программиста, с помощью системы Pland